BELANG VAN HET GEBRUIK VAN DECOYSCHOTELS

Ten slotte zijn er lokgerechten. Afleidingsschotels zijn – zoals de naam al doet vermoeden – een manier om mensen weg te lokken van een beoogde koers (woordspeling bedoeld) In dit geval kun je dure gerechten bovenaan het menu plaatsen om de indruk te wekken dat de andere items meer waard zijn . Door mensen te laten denken dat ze een koopje hebben gevonden, is de kans groot dat ze meer uitgeven.

Denk er eens over na: hoe vaak geeft u tijdens het winkelen meer uit dan u had gepland omdat u een koopje niet kon weerstaan? Hoewel uw eerste instinct kan zijn om alle prijzen te verhogen als reactie op stijgende arbeidskosten, moet u doordachte herzieningen van uw restaurantmenu ontwerp zal u betere resultaten opleveren.

Een nieuw menu kan een enorme impact hebben op uw bedrijfsresultaten, als u het met aandacht ontwerpt. Met deze negen ontwerptips voor restaurantmenu’s kunt u dit bereiken.

Nogmaals, Aaron Allen geeft wat begeleiding. “Groen houdt in dat het eten vers is en oranje stimuleert de eetlust. Geel is een vrolijke tint en wordt gebruikt om de aandacht van de gasten te trekken. Rood moedigt actie aan en wordt gebruikt om ons te overtuigen om de maaltijden te kopen met de hoogste winstmarges. “

1714 Schiedam Drink & Bites restaurant